czwartek, 28 czerwca 2012

RECENZJA - kubek termiczny BRUGO

Dzisiaj przychodzę do Was z moim nowym cudeńkiem. :)

Na ten kubek polowałam dość długo. Jeśli dobrze pamiętam to od grudnia zeszłego roku. A to dlatego, że gdy go znalazłam, na stronie pojawiła się informacja, że w tej chwili nie jest on dostepny w Polsce. Więc czekałam do końca stycznia (bo wtedy też miał się pojawić), jak się okazało musiałam czekać dłużej. A gdy się pojawił, nie wiedziałam co mam zrobić. Kupić, nie kupić. To jednak 100 zł, a wiem jak to z kubkami jest - lubią przeciekać. Ale zdecydowałam się i nie żałuje. 
Kubek jest śliczny. Zresztą zobaczcie na poniższych zdjeciach. Dobrze leży w dłoni, ma ładny kolor. Sklep oferuje ponad 10 kolorów, dlatego każdy znajdzie coś dla siebie. 



To oferuje producent:

- 100% gwarancji przed przeciekaniem
- pojemność 450ml
- podwójne ścianki
- wybór jednego z trzech ustawień na zakrętce
- antyposlizgowy spód
- ergonomiczny kształt

Wydaje mi się, że kubek jest solidnie wykonany, co najważniejsze nie przecieka, więc nie muszę się martwić o zalanie notatek, portfela itd. 
Fajną opcją są 3 ustawienia zakrętki. LOCK - wiadomo, szczelne zamknięcie i naprawdę jest ono w 100% szczelne, nic nie przecieka. TIP&COOL - ta opcja pozwala na schłodzenie napoju poprzez przechylenie kubka , napełnia się komora chłodząca i już możemy pić napój w odpowiedniej temperaturze. I ostatnia opcja - SIP - czyli po prostu swobodne picie z kubka.
Odpowiada mi tez pojemość tego kubka - 450 ml to tak w sam raz. Miałam kubek, który miał pojemność 250ml, jest to zdecydowanie za mało, gdy na przykład spędzam cały dzień na uczelni.


Jeżeli jesteście zainteresowane tymi kubkami to zapraszam na stronę BRUGO.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz