sobota, 16 czerwca 2012

Początek

Cześć dziewczyny! :) 


A więc to ja - dwudziestoletnia studentka dietetyki postanowiła założyć bloga!
A to wszystko dlatego, że bardzo mnie inspirujecie. Jestem laikiem w tym temacie, chociaż mam za sobą parę nieudanych prób blogowania. Mam nadzieję, że tym razem będzie inaczej. Jeśli chodzi o tematykę to chcę tu pisać o wszystkim po trochu. Zdrowe odżywianie, kosmetyki, znajdzie się też kącik kulinarny. 
Sesja trwa w najlepsze, więc w mojej głowie jest tylko jedna myśl - zdać te cholerne egzaminy. :) A wtedy będę mogła zająć się poważnie blogowaniem.


Buziaki! 



3 komentarze:

  1. dietetyka to pewnie trudny kierunek, te wszystkie zawiłe proces trawienne itd, podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak wybierałam się na ten kierunek to nie wydawało mi się, że jest trudny. Ale po roku stwierdzam, że coś w tym jest. Chociaż miałam tylko jeden przedmiot typowo dietetyczny, reszta to biochemia, fizjolofia, anatomia, parazytologia i tak dalej, ale podoba mi się :)I nie ma czego podziwiać, to samo ja mogę mówić o Tobie, bo nie wyobrażam sobie pracować z dziećmi, a Tobie to sprawia tyle przyjemności :)

      Usuń
  2. Gdzie studiujesz?:) W jakim mieście?

    OdpowiedzUsuń